wyszukiwanie zaawansowane
» REGULAMIN do 25.12.2014

Kategorie

Producenci

Opinia o produkcie

Masakra. Trudno to co znajduje się w opakowaniu nazwać sianem. To twarda, krótko pocięta słoma. Nawet nie pachnie sianem.
Ocena produktu 1/5

KONTAKT

  • E-mail:sklep@swiat4lap.pl
  • Godziny działania sklepuod 9.00 do 17.00 od Poniedziałku do Piątku

REGULAMIN do 25.12.2014

 Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (MiMax Paweł Moroz, ul. Tarnogórska 109A/2, 44-100 Gliwice). W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

REGULAMIN SKLEPU Świat4łap

 

1. Sklep internetowy Świat4łap prowadzony jest przez firmę MIMAX Paweł Moroz, 44-100 Gliwice, ul. Tarnogórska 109a/2, NIP: 631-239-98-83, REGON:241768102, sklep@swiat4lap.pl, tel. 690-66-22-36
 

2. Sklep Świat4łap prowadzi sprzedaż towarów z zakresu artykułów zoologicznych poprzez sklep internetowy pod adresem http://www.świat4łap.pl

Biuro Obsługi Klienta wraz z Punktem Odbiorów Osobistych znajduje się pod adresem:
Gliwice, ul. Sztabu Powstańczego 5A.

3.Kupującym może być osoba fizyczna lub prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

 

4. Wszystkie towary oferowane w sklepie Świat4łap są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych. Wszystkie towary zostały wprowadzone do obrotu na rynek Polski legalnie.

 

5.Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Świat4łap są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto (tj. zawierają podatek VAT).
Wszystkie podane ceny oferowanych produktów zawierają rabat w wysokości 2.2%. Rabat ten nie jest naliczany w przypadku płatności w  systemie płatności on-line (Przelewy 24 ).
Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który zależy od sposobu jej realizacji.

 

6. Na  zamówione towary w sklepie internetowym Świat4łap wystawiany jest paragon lub Faktura Vat. 
UWAGA! Ze względu na fakt, że paczki pakowane są przed wystawieniem paragonów, paragony znajdują się W KOPERCIE POD LISTEM PRZEWOZOWYM


 

7. Zamówienia mogą składać użytkownicy zrejestrowani w serwisie lub dokonujący zakupów bez rejestracji przy użyciu formularza zamieszczonego na stronie internetowej www.świat4łap.pl.
Po dokonaniu zamówienia w koszyku naszego sklepu internetowego (przyciśnięcie przycisku "potwierdzam zamówienie") automatycznie zostanie wysłana wiadomość e-mail z informacją o przekazaniu zamówienia do realizacji.

 

8. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia z powodu braków magazynowych lub niemożliwości sprowadzenia towaru w związku z ich brakiem u dostawców, sklep informuje o tym swoich klintów drogą elektroniczną lub telefoniczną, umożliwiając zamianę brakujących produktów lub rezygnację z zakupu.

 

9. Zamówione towary wysyłane są do klienta zwykle w ciągu 1-2 dni od zaksięgowania wpłaty za zamówienie. Wysyłka towarów za pobraniem realizowana jest niezwłocznie po skompletowaniu zamówienia (w ciągu 1-7 dni).
W okresach nasilenia sprzedaży (święta, długie weekendy) czas realizacji zamówień może ulec wydłużeniu ze względu na opóźnienia w dostawach realizowanych przez firmy kurierskie.

 

10. Zamówione towary dostarczane są w sposób wskazany przez klienta w chwili składania zamówienia:

 

a) firma kurierska Pocztex Expres 24 (gwarantowane doręczenie następnego dnia), Siódemka, DHL
b) Odbiór osobisty

Firmy świadczące usługi spedycyjne, są firmami niezależnymi od Świat4łap.
 

11.Płatności za towar można dokonać w sposób wybrany w momencie składania zamówienia:

a) przedpłatą na konto - przelew bankowy

b) kurierowi za pobraniem


c) gotówka w Punkcie Odbiorów Osobistych

d) płatność kartą w Punkcie Odbiorów Osobistych

e) szybkie przelewy -Przelewy 24 (opcja dostępna od 22.11.2014)

12. Sklep
Świat4łap zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia w następujących przypadkach:
a) brak wpłaty za zamówienie w terminie do 14 dni od dnia złożenia
b) brak jakiegokolwiek kontaktu z klientem w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia
c) nieodebrania nieopłaconego zamówienia w Punkcie Odbiorów Osobistych w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia.

 

 

13. Klient dokonujący zakupu który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem sklepu Świat4łap, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od dnia wydania mu towaru stanowiącego przedmiot tej umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie do sprzedawcy, przed upływem tego terminu, odpowiedniego oświadczenia Klienta - z informacją o chęci odstąpienia od umowy.
W razie skutecznego odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, wraz z wysłaniem oświadczenia o odstąpieniu albo oddzielnie - nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot zostanie przez sprzedawcę przyjęty tylko wtedy, gdy towar znajduje się w stanie niezmienionym, nie nosi śladów użycia, nie był kopiowany ani nie został w żaden sposób uszkodzony. Dotyczy to również
oryginalnego opakowania.
Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć kserokopię faktury VAT lub paragonu i dostarczyć do siedziby firmy na koszt klienta.

Zwrot uiszczonej przez klienta wpłaty zostanie dokonany w terminie 14 dni od dnia dokonania przez klienta zwrotu towaru na podane przez klienta konto.

14.Zakupione i dostarczone towary objęte są gwarancją producenta bądź dystrybutora, i posiadają kartę gwarancyjną (produkty, które takiej karty nie posiadają, nie są objęte gwarancją). Gwarancja, rękojmia, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy towar został uszkodzony mechanicznie z przyczyn, za które sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności wskutek jego nieprawidłowego używania.

 

15. Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera dokonać jej otwarcia oraz sporządzić protokół szkody kurierskiej oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia, niezgodności z zamówieniem czy okradzenia przesyłki w transporcie.

 

16 Reklamowany towar musi być dostarczony sprzedawcy.Po uprzednim zgłoszeniu sprzedawcy usterki (telefonicznie lub e-mailem na adres świat4łap@wp.pl) , do przesyłki zawierającej reklamowany towar należy dołączyć kopię dokumentu zakupu, opis problemu oraz wszelkie związane z towarem dokumenty i przesłać tę przesyłkę na wskazany w niniejszym regulaminie adres sklepu Świat4łap.


W terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sprzedawcę reklamacji Kupującego sprzedawca powinien rozstrzygnąć reklamację i udzielić Kupującemu konkretnej odpowiedzi w przedmiocie uwzględnienia lub nieuwzględnienia jego reklamacji. W przypadku uznania przez sprzedawcę reklamacji zostanie Kupującemu wskazany proponowany przez sprzedawcę sposób i tryb postępowania przy jej realizacji (np. sposób zwrotu przez Kupującego towaru, sposób odbioru nowego itp.) - w takim przypadku sprzedawca ponosi również koszty transportu reklamowanego towaru. W przypadku odmowy uznania reklamacji Kupującemu zostanie przedstawione uzasadnienie tej odmowy.


17. Dane osobowe podane w trakcie procesu zakupu sluza do obsługi transakcji. Kupujący podając dane osobowe, potwierdza ze są one zgodne z prawdą. Kupujący ma prawo wglądu w dane , ich uaktualnianie lub ich usunięcie poprzez kontakt ze sklepem drogą mailową lub telefoniczną (podano w punkcie 1)

18. Regulamin wchodzi w życie z dniem01.05.2014

Regulamin Sklepu PDF

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy WORD
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy PDF


Przejdź do strony głównej